Tips om van je werk als customer service agent een succes te maken

  • Punctueel
  • Leergeerig
  • Behulpzaam
  • Zelfstandig
  • Team-player

Punctueel

Je komt zonder probleem elke dag op tijd op werk. Per dag heb je een aantal pauzes en lunchbreaks. Het is geen probleem om je aan de vooropgestelde tijden te houden.

Leergierig

Je wil altijd nieuwe dingen leren over de materie die je ondersteunt. Altijd op zoek naar manieren om de klanten nog beter van dienst te zijn. Gericht op zoek naar een aanpak waardoor de klant zich belangrijk voelt.

Behulpzaam

Nieuwe medewerkers help je met vragen als je zeker weet dat je de juiste oplossing weet. Iedereen op de werkvloer weet dat ze voor vragen altijd bij jou tercht kunnnen. Vragen komen nooit ongelegen.

Team-player

Niemand weet alles, samen komen we tot het beste resultaat. Iedereen heeft zijn specialiteiten, je moet weten wat je beter zelf kan en wat je beter aan anderen kan overlaten.

Zelfstandig

Je kan zelfstandig werken zonder dat je hulp nodig hebt van anderen. In het deel ‘hulpvaardig’ wordt wel een andere situatie geschets, maar dat wil niet zeggen dat anderen jouw werk moeten doen.
Eén keer iets vragen omdat je het niet zeker weet is aan te raden. Maar eens je iets gevraagd hebt en het werd je op een duidelijke manier uitgelegd kan je er zelfstandig mee aan de slag.

Dit zijn maar enkele van de tips die je baan als customer service agent in Barcelona tot een succes zullen maken. Je zal natuurlijk nog een uitgebreide training ontvangen waar ze je in detail uitleggen hoe je de klanten het best kan te woord staan.

deklantendienst.nl

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *